Babí léto


.. bylo krátké a dnes bohužel  skončilo, čeká nás déšť a ochlazení.

Prodloužený víkend jsem měla už od středy,
sice doma pracovní,
ale i tak jsem si s dcerkou udělaly čas na procházku do lesa 
pro podzimní dekorace, které potřebovala do školy,

Bylo nádherně, koš na houby jsem vzala jen symbolicky ...


... a hub jsme našly plný košík, další jsme tam už musely nechat.


Podzimních dekorací jsme přinesly také spoustu,
dokonce i ukopnutou muchomůrku.
Hodily se mi na focení podzimních podkafíček s dýněmi.



Dýně patří k podzimu, hlavně ty oranžové.
Doma na zahrádce se mi jich letos urodilo hodně, 
ale oranžové je mám jenom uvnitř, 
vrchní slupka je tmavě zelená.






Přeji vám pohodové první říjnové dny !!!

Komentáře

  1. Moc krásné fotky a parádní podzimní prostírky! Jituško, houby opravdu rostou, i já mám už celkem zásobu, a to sbírám jen z cest při procházkách s Aaronkem, tedy vlastně v běhu :o)
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko rostou tak, že nemusíš ani hledat a jen sbíráš. Mám nasušenou dost velkou zásobu.
      Přeji hezké podzimní dny ♥

      Vymazat
  2. krásné prostírky. Mám ráda mochyňky :-)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

♥ Záložky ♥ Amore ♥

Špulky a knoflíčky

Časopis Venkov & styl

Houpací koníčci